.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال گسترده انگلیسی‌ها از طومار اخراج سفیر اسراییل از لندن
هزاران شهروند انگلیسی با امضا یک طومار خواستار اخراج تزیپی هوتوولی سفیر رژیم اسراییل در این کشور به دلیل حمایت وی از نسل‌کشی در نوار غزه شدند.
استقبال گسترده انگلیسی‌ها از طومار اخراج سفیر اسراییل از لندن

در پی حمایت سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس از نسل کشی در نوار غزه، شهروندان انگلیسی با استقبال گسترده از طوماری که اخیراً در تارنمای انگلیسی Change.org منتشر شده است خواستار اخراج تزیپی هوتوولی، سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور شدند.

 

در پی فراخوان این تارنمای انگلیسی، بیش از ۸ هزار ۴۵۰ شهروند انگلیسی طی یک روز با امضای این طومار خواستار اخراج سفیر این رژیم از انگلیس شدند.

 

به گزارش وبگاه خبری آناتولی، این طومار که از سوی پلتفرمِ جهانی «برای تغییر» (The World’s Platform for Change) طراحی شده و با گردآوری بیش از ۸۰ هزار امضا طی یک روز با استقبال گسترده روبه‌رو شده، با تاکید بر اینکه سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس از نسل‌کشی حمایت کرده، خواستار اخراج وی از لندن شده است.

 

در بخشی از بندهای این طومار آمده است: در حالی که پاکسازی قومی غزه و کرانه باختری ادامه دارد، سفیر رژیم اسراییل به صراحت از زبان نسل‌کشی استفاده کرده و از انجام یک اقدام نسل‌کشی حمایت می‌کند.

 

به نوشته خبرگزاری آناتولی، بر اساس قوانین انگلیس، زمانی که امضاءکنندگان و حامیان یک طومار در این کشور از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کنند، خواسته‌ای که در آن طومار مطرح شده است باید مورد بحث و بررسی نمایندگان پارلمان این کشور قرار گیرد.

 

این در حالی است که سفیر رژیم صهیونیستی در لندن که به خاطر دیدگاه‌های سرسختانه‌اش شناخته می‌شود، پیشتر نیز به صراحت با حمایت از رژیم اسراییل ایده راه‌حل دو کشوری را رد کرده بود.

 

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسراییل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسراییل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسراییل برقرار شد.

 

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسراییل حمله‌ها علیه غزه را از سر گرفت.

 

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.